שיחה מזוהה

Caller ID בכל שלוחה רגילה/IP הצגת מספר טלפון המתקשר על צג השלוחה. טיפול בשיחות לפי הזיהוי כולל חסימה. שליחת זיהוי מס' השלוחה באופן גמיש.

מספרי חיוג חינם

צרו באופן מידי מספרי חיוג חינם בקוד האזור המקומי שלכם או בכל מדינה שבה פועל העסק שלכם.

מספרים בינלאומיים

קבעו מספרים מקומיים עבור העסק שלכם ב- 100 מדינות, גם אם הצוות שלכם עובד ביבשת אחרת.

שיחות ועידה

הפכו שיחה לשיחת ועידה על ידי אירוח של עד חמישה אנשים באותה שיחה פעילה.

שעות עבודה

הגדירו לוחות זמנים מותאמים אישית כדי לאשר בדיוק מתי כל אחד מהמספרים שלכם זמין לקבלת שיחות.

תא קולי

הקליטו, העלו או כתבו את התסריט עבור הודעה מותאמת אישית כדי לקבל את פני המתקשרים כאשר אתם לא זמינים.

איחוד מסרים – UM

העברת הודעות תא קולי של המנוי אל כתובת הדוא"ל שלו ללא תלות בשרת דואר ארגוני או צורך ברישיון.

ניתוב שיחות

הפניית שיחות ישירות לחברי הצוות הנכונים בכל פעם על ידי התאמה אישית של כללי התפלגות וצלצול.

תגובה קולית אינטראקטיבית (IVR)

הגדרת ספריה חכמה שמכוונת באופן אוטומטי את המתקשרים לצוות הנכון בניסיון הראשון שלהם.

שלוחות

הקצו לכל אחד מהצוות מספר שלוחה תלת-ספרתי מותאם אישית שעמיתיו יכולים לחייג אליו במהירות.

מספרי "רשימה שחורה"

חסמו מספרי ספאם ובוטים כך שתוכלו להתמקד יותר על השיחות החשובות לעסק שלכם. "רשימה שחורה" לשיחות יוצאות כלי ייעודי למוקדים המונע למוקד להתקשר ליעדים שביקשו לא לקבל שיחות.

מוקד שיחות וירטואלי

מצאו את כל המספרים שלכם ואת המשתמשים שלכם במקום אחד, גם אם הם בכל רחבי העולם.

חייגן אוטומטי חוזר

מבוסס זמן וכמות חיוגים למספרי יעד (20*).

טלפוני IP

ניתן לחבר למערכת מגוון רחב של טלפונים מיצרנים שונים בפרוטוקול SIP כולל טלפוני WIFI.

בדיקת אנושיות

מערכת הבודקת אם המתקשר אנושי למניעת שיחות מחייגנים.

אחסון אין סופי*

חיבור מובנה לאמזון \ גוגל לאכסון מידע הכולל הקלטות ויכולות התאוששות מאסון על בסיס תשלום שימוש בפועל המאפשר המשכיות עסקית ו DR.

מערכת גיבוי בענן

הכוללת הגדרות מלאות, הקלטות שיחה ותאים קוליים ע"ג ענן פרטי\ציבורי.

CID Routing

ניתוב מתקשר ע"ב מספר מזהה המאפשר גישה מידית למחלקות החברה כולל אפשרות חיבור ODBC.

High Vol. IVR

מערכת IVR בעלת 100 עד 1,000 אפיקי דיבור למתן מענה לבחירות\ קמפיינים זמינות גבוהה מערכת ניתוב מבוסס תשתית חליפית (קווית \ סלולארית) בעת תקלה בספק.

שיחות וידאו

שיחות וידאו מובנות במערכת ע"י תמיכה בפרוטוקולים סטנדרטים.

קווי VOIP

קבלת קווים מספקי שירותים בפרוטוקול SIP לחסכון משמעותי בהוצאות התקשרות ללא תוספת חומר או רישיונות תוכנה. חוסך את הצורך בכרטיס PRI במערכת.

שיתוף פעולה

אנשי קשר משותפים

צרו ושתפו אנשי קשר נבחרים עם הצוות שלכם כדי שכולם יוכלו לעקוב אחר השיחה.

העברה חמה

נותן לחברי הצוות שלכם את האפשרות לדבר במהירות זה עם זה לפני העברת שיחה פעילה.

תיבת דואר נכנס משותפת

קבלת פרספקטיבה מלאה של השיחות שדורשות מעקב והעברת משימות ישנות לארכיון.

תגובות והקצאות שיחות

הקצו שיחה לחברי צוות, השאירו תגובת הסבר, והשיחה תופיע ברשימת המטלות שלהם.

מערכת ניהול WEB

עבור שינויים והגדרות למנויי המערכת. שליטה ובקרה על הפעילות כולל דיווחי זמן אמת לאירועים חריגים.

CID Routing

ניתוב מתקשר ע"ב מספר מזהה המאפשר גישה מידית למחלקות החברה כולל אפשרות חיבור ODBC.

תכונות מוקד שיחות (call center)

שינויים בזמן אמת

שנו את הגדרות המערכת בכל עת, כולל הוספת מספרים חדשים או משתמשים בלחיצה אחת.

תור שיחות

תנו למתקשרים בשיחות הנכנסות את האפשרות להישאר בהמתנה עד שאחד מחברי הצוות שלכם יהיה זמין לענות.

מוסיקה בהמתנה

השמעת מוסיקה בהמתנה ו/או ג'ינגלים לפי המספר (חי"פ) שהתקשרו אליו. ניתן לשמור במערכת קבצי קול ולנגן אותם לפי זמן ביום או ימי וחגים.

קבוצות צלצול

ניתוב שיחות לצוותים המסווגים לפי מיקום, שפה, מיומנות או כל תכונה אחרת שתרצו.

שיחות מקבילות

שימו את השיחה הנוכחית שלכם בהמתנה ובו-זמנית התחילו שיחה נפרדת עם צד שלישי.

שיחות מקבילות ללא הגבלה

קבלו או התחילו כמה שיחות שתרצו, בו זמנית על אותו מספר טלפון.

שירות שיחה חוזרת

תנו למתקשרים את האפשרות לחסוך את זמן ההמתנה בתור ולקבל את השיחה החוזרת שלכם במועד מאוחר יותר.

ניתוב מבוסס זמן

קבעו צוות ו/או שעות עבודה פרטניות כדי להבטיח שהשיחות מנותבות רק לעובדים הזמינים.

ניתוב מבוסס מיומנות

ניתוב שיחות לחברי צוות המסווגים על ידי מיומנויות משותפות.

הקלטות שיחות

בחנו את הקלטות השיחות כדי לסייע באישור פרטים, לפקח על האיכות, ולהדריך נציגים חדשים.

השהיית- חידוש הקלטה

שמרו את המידע הרגיש של המתקשרים שלכם מאובטח ע"י השהיה זמנית של הקלטת שיחות לפי הצורך.

פרודוקטיביות

התראות בשולחן העבודה

קבלו התראות של שיחות נכנסות למסך שלכם והתחילו את השיחה על ידי לחיצה על ההתראה.

צלצול ברמקול

הפחיתו את שיעור השיחות שלא נענו ע"י ווידוא שכל השיחות הנכנסות יצלצלו חזק ויישמעו היטב בסביבת העבודה שלכם.

לחץ לחיוג

חסכו זמן בכל יום עם האפשרות להתחיל שיחות בלחיצה אחת.

עקוב אחרי

שמרו על קשר גם כאשר המשרד שלכם לא זמין על ידי העברת שיחות למכשיר הנייד שלכם.

מסננים מותאמים אישית

חפשו ומיינו דרך שיחות מסווגות כדי למצוא את השיחה המדויקת שאתם מחפשים.

תגים

תייגו שיחות כדי לתת לצוות שלכם את כל ההקשר הדרוש לו לקבלת החלטות חכמות ומעקב חלק.

עבודה לאחר שיחה

תנו לצוות שלכם זמן לאחר כל שיחה כדי במהירות לתייג, להקצות, ולהתכונן לשיחה הבאה.

הודעות פקס לדוא"ל

קבלת הודעות פקס כקובץ PDF מצורף למנוי דוא"ל ללא תלות בשרת דואר ארגוני או ברישיון.

FIND ME

חיוג בו זמני לשלוחה ו/או טלפון נייד של המנוי כולל שליטה בשעות וימים – מענה לשיחה בכל שלוחה.

Power Dialer

ביצוע שיחות ברצף מהיר ע"י זיהוי אוטומטי והוספת מספרים מכל דף אינטרנט.

אינטגרציה של CRM

התממשקות עם מערכת ה CRM שלכם וכלים כדי לשמור על כל השיחות מחוברות.

SOFT PHONE

ניתן לחבר למערכת טלפון תוכנה סטנדרטי בפרוטוקול SIP להפעלה ממחשב נייד או כל מחשב שולחני וכן מכל טלפון נייד התומך בפרוטוקול.

קווי VOIP

קבלת קווים מספקי שירותים בפרוטוקול SIP לחסכון משמעותי בהוצאות התקשרות ללא תוספת חומר או רישיונות תוכנה. חוסך את הצורך בכרטיס PRI במערכת.

מערכת ניהול WEB

עבור שינויים והגדרות למנויי המערכת. שליטה ובקרה על הפעילות כולל דיווחי זמן אמת לאירועים חריגים.

MEDIA GATEWAY

קישור בין סוגים שונים של מרכזיות על ידי פרוטוקול IP וקישור לPRI.

כלי אבטחה מתקדמים

שנדרשים לאפשר למשתמשי עבודה מקומית או מרוחקת תוך נטרול האיומים הקיימים בתחום ומניעת פריצות למערכת או שימוש לא חוקי בדואר הקולי.

התאוששות מקריסה

Active Passive

מערכת נוכחות

עובדים הכוללת התממשקות למערכות נוכחות ישראליות ובין לאומיות.

חזרה חכמה לנציג

מאפשר לחברה בעלת מספר מוביל אחד לאפשר לאנשים שקיבלו שיחה מהמספר המוביל חזור אוטומטית לנציג שהתקשר אליהם.

חזרה חכמה מוגבלת זמן לנציג מכירות

במוקד מכירות – מאפשר לחברה בעלת מספר מוביל אחד לאפשר לנציגי מכירה שהתקשרו מהמספר המוביל לקבל אוטומטית שיחה חזרה במגבלת זמן הניתנת להגדרה.

"נטישה לעסקה"

חזרה אוטומטית לשיחה ננטשת על בסיס מסרון וחיבור אוטומטי לנציג זמין.

מסרון "חיפשנו אותך"

פתרון לנותני שירות אשר לא משיגים לקוח בטלפון – מאפשר למערכת לשלוח מסרון "נציג מטעם חיפש אותך" באופן אוטומטי כאשר לקוח לא עונה לשיחה.

העברת שיחות לשלוחה

אפשרות להעברת השיחות מהסלולר לשלוחה הנייחת בזמן שהייה במשרד.

שליחה סלקטיבית של שיחה מוקלטת

מאפשר לנציג לקבל למייל את השיחה האחרונה שביצע מוקלטת במייל בפורמט 3MP.

ניתוחים אנליטיים

ניתוח אנליטי של מוקד שיחות (call center)

עקבו אחרי לוח מחוונים של הביצועים המרכזיים, כגון: זמן המתנה, שיעור שיחות שלא נענו, נפח שיחות ועוד.

עדכון בזמן אמת

השיגו פרספקטיבה בזמן אמת על פעילות הצוות, כך שתוכלו להעביר משאבים ולמטב את הפרודוקטיביות.

ניטור שיחות

האצת הדרכת העובדים והגברת בקרת האיכות ע"י האזנה לשיחות בזמן אמת.

שיחת לחישה

דברו בסתר עם חבר צוות בזמן שהם בשיחה פעילה, כך שתוכלו לספק עצה בזמן אמת.

רישום שיחות ומערכת חיוב (Billing)

הצגת דו"חות על כל השיחות היוצאות והנכנסות ברשומות ובצורה גרפית, לרבות ייצוא לאקסל, אופציה למערכת חיוב שלוחות בעלות שיחות הטלפון. בדיקה מול תעריפי חיוב ספק השיחות.

דו"ח נטישות בזמן אמת

הודעה אוטומטית למנהל מערכת על שיחה ננטשת במערכת (IVR, תור או קבוצת צלצול)

תכונות התממשקות

שילוב טלפונית מחשב (CTI)

ה- CTI בלחיצה אחת מאפשר לכם להתאים אישית את זרימת העבודה, לשפר את הפרודוקטיביות של הצוות ולהגדיל את חוויית הלקוח.

Webhooks & API

חברו את מערכת הטלפון שלנו לכלים היומיומיים שלכם או בנו זרימת עבודה מותאמת אישית חדשה.

סנכרון אנשי קשר

בנו את רשת אנשי הקשר המשותפים שלכם באמצעות ייבוא של Google Apps, CRM או PieSync..

הפעלה בלחיצה אחת

הפעילו התממשקות בלחיצה אחת מהפאנל שלנו ונהלו את כל ההגדרות במקום אחד.

כרטיסי תובנה

ראו מידע נוסף מאחורי כל שיחה נכנסת על ידי משיכת נתונים קשורים מאפליקציות אחרות לתצוגה שלנו לדוגמא: הקפת מסך נציג – בעת שיחה נכנסת לנציג שירות יוקפץ מסך עם כרטיס הלקוח טרם המענה ללקוח. תיעוד\רישום שיחות במערכת CRM\ERP – מאפשר לאחר שיחה רישום מלא של פרטי השיחה כגון מי התקשר וכמה זמן בכרטיס הלקוח במערכת ה CRM של הלקוח.

רוצים לשמוע עוד?

WhatsApp chat