התממשקות voipe-zoho

התממשקות VoIPe- Zoho

סרטון הדגמה

חיוג ישיר Click2Call​​​​

חיוג אוטומטי ללקוח מתוך הלשוניות לידים, אנשי קשר, וחשבונות.
בעת לחיצה על אייקון הטלפון (Click2Call) ליד אחד המספרים, המרכזייה תבצע שיחה נכנסת לשלוחת הנציג.
ברגע שהנציג עונה לשיחה, מתבצעת השיחה היוצאת למספר של הלקוח.
הClick2call פעיל אך ורק כשהמשתמש מחובר לפאנל הניהול.

הקפצת פרטי המתקשר​

בעת שיחה נכנסת, יוקפצו פרטי הלקוח לפי מספר המתקשר במידה והמספר שמור במודולים עסקאות/ חשבונות/ אנשי קשר.
במידה והמספר לא קיים במערכת יוקפץ חלון "לקוח לא מזוהה" עם מספר המתקשר בלבד.
* הקפצת המסך מתבצעת רק עבור נציגים המחוברים לפאנל הניהול.

תיעוד שיחות והקלטות

תיעוד השיחות נשמר בלשונית "פעילויות".
לצפייה בפרטי שיחה מסוימת יש ללחוץ על שם הפעילות.
כל פעילות שיחה מתועדת עם הפרטים הבאים:
* כותרת הפעילות- שיחה יוצאת/ שיחה נכנסת/ שיחה שהוחמצה.
* סוג השיחה
* תאריך ושעת השיחה
* שם הנציג- שם הנציג שביצע את השיחה. שיחות שהחומצו (שיחות ננטשות) מוקצות באופן אוטומטי לאחד הנציגים.
* משך השיחה
* קישור להקלטת השיחה- לשיחות שנענו בלבד
* תיאור- בזמן השיחה ניתן להוסיף תיאור או הערות שיישמרו בתוך הפעילות של השיחה.
* תיעוד השיחות מתבצע רק עבור שיחות שבוצעו בזמן שהנציגים היו מחוברים לפאנל הניהול.