בפאנל הניהול אפשר לנהל את ההגדרות של ההתממשקות.
ההגדרות הקיימות הן:
* פתיחת לקוח חדש- יש אפשרות לבחור אם להקים לקוחות חדשים עם 0 בתחילת המספר טלפון או ללא 0.
ניתן לבחור אפשרות שונה בכל סוג שיחה (נכנסות, יוצאות, ננטשות, ננטשות IVR).
* פתיחת משימות- יש אפשרות לבחור אם המשימות ייפתחו על שם האדמין או על בעל הכרטיס לקוח. זוהי הגדרה כוללת לכל המשימות.
* סוג משימה- לכל משימה ניתן לבחור האם להקים משימה פתוחה או סגורה.
* תיעוד המשימה- עבור כל משימה ניתן לבחור היכן לתעד אותה. האם בכרטיס הלקוח, בדיל של הלקוח או בשניהם.
* הקמת דילים- ניתן לבחור להקים דילים עבור שיחות נכנסות לכל המספרים במרכזייה או רק למספרים ספציפיים.