voipe salesforce- part 2

התממשקות VoIPe-Salesforce
חלק ב'

סרטון הדגמה

חיוג ישיר Click2Call

חיוג אוטומטי ל CampaignMember מתוך טבלת CampaignMembers.
בעת לחיצה על הקישור "Click2Call Form" ליד ה CampaignMember הרצוי, המרכזייה תבצע שיחה נכנסת לשלוחת הנציג שמקושר לאותו CampaignMember. ברגע שהנציג עונה לשיחה,  מתבצעת השיחה היוצאת למספר טלפון של ה CampaignMember.

עדכון רשומת CampaignMember- קישור להקלטת שיחה

לאחר סיום כל שיחה (שיחות שנענו בלבד), רשומת CampaignMember תתעדכן עם תאריך ושעת השיחה האחרונה וקישור להקלטת השיחה. 
תאריך השיחה וקובץ ההקלטה נשמרים תחת "Call info" ברשומת CampaignMember.

עדכון לוג שיחה (תחת רשומת נציג)

תיעוד כל שיחה יוצאת בתור Task חדש תחת רשומת הנציג המבצע.
לאחר כל שיחה המרכזייה יוצרת באופן אוטומטי Task חדש תחת רשומת הנציג עם הנתונים:

  • שם ה Task- ה Task נוצר בשם "outbound call + time stamp + agent name".
  • תאריך ושעת השיחה.
  • שם הנציג (Team Member).
  • שלוחת הנציג.
  • יעד לחיוג.
  • שם ה CampaignMember.
  • עדיפות המשימה.
  • סטטוס המשימה.
  • סוג משנה של המשימה.
  • סוג שיחה.
  • סטטוס שיחה.
  • משך השיחה.
  • קובץ ההקלטה (לשיחות שנענו בלבד).