כניסה וניווט בממשק

  • פתחו את הדפדפן והקלידו בחיפוש את הכתובת הבאה:
    http://controlpanel.voipe.co.il/
  • ניתן לבחור את שפת הממשק ע"י לחיצה על Hebrew/ English בתחילת הדף.
  • בדף הכניסה יש להזין מזהה ארגון ודואר אלקטרוני, לאחר לחיצה על התחבר, הקלידו את הסיסמה:

איפוס סיסמה

ניתן לאפס סיסמה בממשק הניהול בלשונית הגדרות-> משתמשים.
במידה והסיסמה נשכחה, ניתן לאפס אותה בחלון ההתחברות:

הזינו שם חברה/ ארגון ודואר אלקטרוני.
ולחצו על שלח.

קישור לאיפוס סיסמה ישלח למייל.
הקלידו סיסמה חדשה ואימות סיסמה חדשה ולחצו על כפתור שנה.

ניווט בממשק

לוח מכוונים: הדף הראשי של פאנל הניהול, מציג את התפלגות השיחות בארגון.

דפי זמן אמת: שלוחות, נציגים, תורים, מוניטור, זמן אמת, ניהול תורים, תובנות מתור, תובנות מוניטור ועומס בתור.
דפים המציגים נתונים עדכניים בזמן אמת.

דוחות: דוח שיחות במוקד, דוח השיחות שלי, דוח בקרת נטישה, דוח SMS-ים שנשלחו ודוחות כלליים נוספים.

הגדרות: משתמשים, ניהול שלוחות/ תורים/ סניפים, רמת שירות, סטטוסים ומיומנויות ויומן CCStatuses.

דף נחיתה: ניהול דף נחיתה, תבנית דף נחיתה ובקשות לשיחות חוזרות.

הודעות: ניהול סוגי ותבניות התראות.

ספר טלפונים: ספר טלפונים של המשתמש שמחובר לממשק.

לוח מכוונים

סרגל עליון

בצעו סינון ע"י בחירת התצוגה של נתוני הדוח (יומי, שבועי, חודשי וכו').

הסרגל העליון מציג את נתוני השיחות של המשתמש המחובר לממשק ביחס לכלל השיחות בארגון.

(מוצג בצורה x/y- המשתמש המחובר ביצע x שיחות מתוך y שיחות בארגון).

שיחות לא מוצלחות- שיחות שמשך הזמן שלהן נמוך מערך מסיים שנקבע בממשק.

שיחות מוצלחות- שיחות שמשך השיחה שלהן הוא מעל ערך מסוים שנקבע בממשק.

שיחות ייחודיות- כאשר בתור מסוים מוגדרת אסטרטגיית צלצול "ring all", השיחה יכולה לעבור אצל מספר נציגים ותיספר מספר פעמים בהתאם אך תיכלל בשיחות ייחודיות פעם אחת בלבד.

.

סרגל צדדי

החלק העליון מציג את התפלגות השיחות בקבוצה של המשתמש המחובר לפאנל לפי שיחות נכנסות, יוצאות ופנימיות מתוך כלל השיחות בקבוצה.

החלק התחתון- מציג את התפלגות השיחות של המשתמש המחובר לפאנל לפי שיחות נכנסות, יוצאות ופנימיות מתוך כלל השיחות בקבוצה.

רוצים לשמוע עוד?

WhatsApp chat