פתרון תמנון

הבעיה והפתרון שניתן למוקד תמנון

הבעיה במוקד תמנון

תמנון עברה תהליך שדרוג משמעותי הכולל – הגדלת המשרדים, שיפור מתולוגיות הטיפול בלקוח, מתן מענה איכותי יותר, השקעה במערכות מחשוב מתקדמות אשר משפרות את יכולות השליטה של החברה בכלל צרכי האבטחה של הלקוח.
מערכת הטלפוניה, הווה את הנדבח העיקרי בשליטה ובקרה במערכות חמ"ל המנהלות אירועי אבטחה במגוון הרחב של לקוחות תמנון.

המערכת הטלפוניה הקיימת לא סיפקה את הדרישות הבאות:
1. יכולת פריסה פשוטה באתר
2. התממקשות למערכות המוקד
3. יכולת מעקב ובקרה מתקדמות
4. הרחבת יכולות ניהול אירועים בזמן אמת
5. הרחבת יכולות השליטה וניהול הכוחות בשטח
6. יכולת התאוששות מיידית במקרה של כשל במערכת הטלפוניה

הפתרון שניתן על ידי חברת ווייפי

חברת ווייפי טלקום הטמיע את מערכת VoIPe IPT v13. המערכת נתנה מענה מלא לכלל צרכי המוקד המורחבים ע"י שזירה לוגית של מערכת הטלפוניה ומערכות המוקד בכללותן.

מערכת הטלפוניה ומערכות התומכות אשר מוטמעים באתר מגובים במערכת ראי הזמינה מיידית במקרה של כשל.

הפתרון אפשר הורדת עלויות, הגדיל את יכולת ניתוח האירועים ושיפור השירות ללקוח ע"י מתן כלי ניהול ושליטה מתקדמים בזמן אמת וכן קבלת דוחות במערכות המחשוב בארגון.

– תגובת הלקוח – 

תגובתם של מנהלי מוקד תמנון לאחר הפתרון שקיבלו מחברת ווייפי

"המעבר למערכות של VOIPE TELECOM מאפשר לנו לתת שירות מהיר ואיכותי באמצעות המוקד. החזר ההשקעה קצר משתכננו. היכולת לתת מענה איכותי ומהיר ללקוחותינו תוך כדי פיתוח יכולות השליטה והבקרה מתבטאים גם בחסכון כספי, מעבר ליכולות המוקד המורחבות."
מנהל טכנלוגי ראשי
מוקד תמנון