בעת שיחה נכנסת, יוקפץ כרטיס הלקוח לפי מספר המתקשר. אם המספר לא קיים במערכת, יוקפץ חלון "לקוח חדש". בפאנל הניהול ניתן להגדיר את אופן הקפצה: * הקפצת מסך בעת צלצול בשלוחה. * הקפצת מסך בעת מענה לשיחה. כמו כן, ניתן בכל עת להפעיל/ להשבית את הקפצת פרטי מתקשר.
חיוג ישיר Click2Call
חיוג אוטומטי ללקוח מתוך כרטיס הלקוח במערכת. בעת לחיצה על הכפתור "חייג", המרכזייה תבצע שיחה נכנסת לשלוחת הנציג המחובר למערכת. ברגע שהנציג עונה לשיחה, מתבצעת השיחה היוצאת למספר הלקוח.