התממשקות VoIPe- Pipedrive

התממשקות VoIPe- Rapid​​

סרטון הדגמה​

הקפצת מסך בשיחה נכנסת

בעת שיחה נכנסת, יוקפץ כרטיס הלקוח לפי מספר המתקשר.
במידה וזהו לקוח חדש, יווצר כרטיס לקוח חדש עם המספר של המתקשר בשם  "New customer".

תיעוד שיחות ננטשות

כשיחה ננטשת מצד המתקשר, נפתחת משימה בכרטיס הלקוח בשם "Unanswered call".
המשימה כולל את הפרטים:
* מספר המתקשר
* יעד DID- היעד שאליו חייגו בפועל
* יעד- היעד שאליו השיחה הגיעה, מספר התור.
* תאריך ושעת השיחה

תיעוד שיחות כמשימות

שיחות נכנסות ויוצאות מתועדות כמשימות בכרטיס הלקוח עם פירוט מלא אודות השיחה.
המשימות כוללות את הפרטים:
* סטטוס השיחה
* מספר מקור
* מספר יעד
* מזהה שיחה
* משך השיחה
* כיוון השיחה
* קישור להקלטת השיחה

חיוג ישיר Click2call

החיוג ללקוחות מתבצע באמצעות סרגל הנציג שלנו.
יש לסמן את המספר טלפון בתוך Pipedrive, ללחוץ קליק ימני ולבחור ב"חיוג באמצעות VoIPe".
בעת הלחיצה על החיוג, תתקבל שיחה נכנסת לשלוחת הנציג.
לאחר מענה לשיחה הנכנסת, תתבצע השיחה היוצאת ללקוח.

פתיחת דילים

ניתן לפתוח דיל עבור הלקוחות בכל שיחה נכנסת או לפתוח דיל רק עבור לקוחות חדשים.
כמו כן, ניתן לבחור לתעד את המשימות של השיחות תחת הדיל עצמו.

הגדרות

בפאנל הניהול אפשר לנהל את ההגדרות של ההתממשקות.
ההגדרות הקיימות הן:
* פתיחת לקוח חדש- יש אפשרות לבחור אם להקים לקוחות חדשים עם 0 בתחילת המספר טלפון או ללא 0.
ניתן לבחור אפשרות שונה בכל סוג שיחה (נכנסות, יוצאות, ננטשות, ננטשות IVR).
* פתיחת משימות- יש אפשרות לבחור אם המשימות ייפתחו על שם האדמין או על בעל הכרטיס לקוח. זוהי הגדרה כוללת לכל המשימות.
* סוג משימה- לכל משימה ניתן לבחור האם להקים משימה פתוחה או סגורה.
* תיעוד המשימה- עבור כל משימה ניתן לבחור היכן לתעד אותה. האם בכרטיס הלקוח, בדיל של הלקוח או בשניהם.
* הקמת דילים- ניתן לבחור להקים דילים עבור שיחות נכנסות לכל המספרים במרכזייה או רק למספרים ספציפיים.